Det er så lett å ta det for gitt

Innlegget inneholder sponsede lenker

Jeg er velsignet med god helse, høyt energinivå og godt humør. Noe av det tror jeg at jeg kan for selv, mens deler av det er genetisk. Når jeg blir syk går jeg fra å være superwoman til å ha lyst til å grave meg ned i et hull å bli der. Nettopp derfor setter jeg så enormt stor pris på å komme tilbake til mitt normale meg! For selv om formen ikke er helt i 100 enda, så er den ufattelig mye bedre enn tidligere. I dag ble det en herlig tur med Guaposen min, og selv om det var kaldt ute var vi begge godt kledde for været. Jeg har falt pladask for dette settet fra Kari Traa, med god plass til ullundertøy under jakke og bukse. Lille G hater egentlig parkasen sin, men jeg tvinger den på. Det er ikke lett å være hund! Det er heldigvis ganske så lett å være meg i dag, når formen er bedre. Det er så lett å ta god helse for gitt, men det skal man virkelig ikke. Vi er jammen heldige vi som er friske, og det skal jeg prøve å bli flinkere til å sette pris på ♥

 Skalljakke og utebukse fra Kari Traa

4 kommentarer
    1. Hvilken rase er Guapo? Og hvordan kom du på navnet hans? Det er spesielt. Har en beagle på 8 år og han kan ikke fordra å ha på seg dekken, så det har han kun brukt en gang. Dekkenet er gitt vekk til en hund som trenger det mer enn han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg