I kveld vant sofaen

Hei dere ♥ Vi har kommet hjem etter en fantastisk helg på fjellet, og jeg hadde store planer om å trene da jeg kom hjem. Med tanke på at vi har treningsrom i kjelleren kan jeg ikke engang klage på dørstokkmila, men likevel ble det ikke trening i kveld. Det frista bare mye mer å sitte i sofaen med sushi, så da ble det det. Nettopp det tenkte jeg var greit å dele med dere! For i en verden av perfekte mennesker og treningsbloggere har jeg forståelse for at det er lett å føle at en selv kommer til kort. Men vet dere hva? Jeg tror alle dropper treningen innimellom, og det er helt greit. I dag er det bare sofa for min del, for det var akkurat det som fristet mest. Da ble det det, så har jeg sikkert enda mer energi til å ta fatt på ei ny treningsuke i morgen. Men i kveld er det alt annet enn trening som gjelder, mat, sofa og serier for alle penga ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg