200 svette repetisjoner

Onsdag allerede, uken bare flyr avgårde. Etter dagens lille styrkeøkt hadde jeg lyst til å få opp pulsen litt, men var null motivert for løping. Da ble løsningen å kjøre en helt annen type kondisjonstrening, som jeg synes er mye morsommere! På 3T-Ranheim er det jevnlig satt opp ulike økter på tavla vår, og i dag fulgte jeg bare den!  50 battleropes, 50 dekkvelt, 50 burpees og 50 boxjumps var det som sto – da ble det 200 svette repetisjoner på meg! Det trenger nemlig ikke være mølle, romaskin eller sykkel hver gang – det finnes så utrolig mange måter å få opp pulsen på. Det er ikke så lenge siden jeg lærte meg å like løpig, etter å ha hatet det i flere år. Likevel synes jeg det er utrolig mye morsommere å få opp pulsen på denne måten;

Alltid et smil etter ei god økt, nå er det jo lillelørdag i tillegg og all grunn til å glise bredt!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg