hits

Slik ser treningsuka mi ut

Etter jeg delte treningsprogrammet mitt forrige uke har jeg ftt et par sprsml om hvordan jeg legger opp treningsuka mi. Jeg elsker trene variert, i tillegg til at jeg har en spesiell forkjrlighet for det lfte vekter. Mine treningsml for 2018 er bli sterkere, samtidig som jeg skal gjennomfre mitt frste Triathlon og sette personlig rekord p halvmaraton. Derfor blir det en god blanding av bde kondisjon og styrke, etterhvert m jeg nok legge inn flere svmmekter i uka for bli god nok men akkurat n ser treningsuka mi slik ut:

Mandag: Svmming

Tirsdag: Spinning

Onsdag: Spinning 

Torsdag: Styrke 

Fredag: Treningsfri

Lrdag: Styrke

Sndag: Styrke

I tillegg til dette blir det turer med hund i ukedagene og gjerne ski i helgene, s selv om ikke lping str p planen fler jeg at kondisjonen min er god. ret er ungt, s jeg har god tid til komme i god nok lpeform. Den treningsuka jeg har n synes jeg er utrolig gy, og det er s viktig! For hvis du ikke liker det du driver med, da kan jeg garantere at du faller av lasset etterhvert. S finn deg ei treningsuke du liker, s har du gjort det mye enklere for deg selv! 

Har du satt deg noen ml du trener mot i r? 

5 kommentarer

Hva er persen din p halvmaraton?

Hvordan trener du nr du svmmer? hvordan legger du opp kta der og evt flger med p runder og tid?=)

Linn M: jeg er med p kurs n, s kjrer det jeg fr beskjed om rett og slett :) mye teknikk og en god del sliting :) skal legge til enda mer svmming p planen etterhvert, da kan jeg dele ktene :)

S gy med triatlon! Det har jeg ogs som ml i august for frste gang! nr skal du?:) starter 9 ukers crawle-kurs neste uke, s spent p det! Lpingen er p plass, men blir spennende med svmming og sykling. Burde vel begynne med litt spinning etterhvert jeg ogs, men merker at det ikke er favoritten, gleder meg til vren. Gleder meg til mer oppdateringer om din oppkjring! Kjempeinspirerende :)

Hei.

Har vrt s gal at jeg har meldt meg p Wox Trndelag i Vassfjellet...blir veldig glad om du har noen tips over hva som er lurt fokusere p mtp opptrening. Jeg trener variert til vanlig; jeg er kettelbells og Tabatainstruktr (deltar selv p timene), jogger gjerne i skog og fjell, trener med korppsvekt og strikk, litt ski p vinteren, gjerne lange turer i marka nr det ikke er sn.

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat