Vlog: Treningsrommet mitt

Innlegget inneholder reklame

Hei dere! Jeg fikk spørsmål om jeg kunne vise frem treningsrommet mitt, så da laget jeg en liten videotour av det. Jeg skal ikke skrive så mye her, jeg prater nemlig nok i filmen! Men om det skulle være noen tvil så elsker jeg treningsrommet, det er helt fantastisk. Jeg kunne aldri ha byttet ut trening på senter mot å bare trene hjemme, men å ha muligheten til å gjøre begge deler er helt nydelig! Så here goes, tour av treningsrommet mitt:

Det jeg glemte å si i videoen er at alt utstyret er fra X-life, merket er Abilica. Superfornøyd! Alt av treninsutstyr finner dere her, en god del ting er også på salg nå så her er det muligheter for å kjøre et godt kjøp. Ha en nydelig onsdag!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg