Mine beste julegavetips til hele familien

Innlegget inneholder sponsede lenker

I kveld har vi virkelig kost oss med å lage julegaver. Ulrik har laget personlige julekuler som familiens eldste skal få og de ble så fine! Han storkoste seg med malingen, mens mammaen stresset med å ikke få maling på møbler og klær. Et tips er å dekke til litt før dere starter! Kulene er fra Barnas Hus, og i pakken er det med maling, rull for å få malingen jevnt fordelt på hendene og tusj for å skrive. Så er det bare å kjøre på, masse maling på hendene til barnet og trykke hånda på kula. Ulrik ble grinete når vi var tomme for kuler, så vi måtte forsette på papir helt til malingen ble tom. Men det ble plutselig til mange fine julekort, så dette var virkelig en fin førjulskveld. Kulene finner dere i ulike farger her

Til søstre, mødre, venninner eller alle sporty hunnkjønn der ute kommer gavetipsene mine fra Kari Traa. Ullsettene er perfekt for fjellturer, hyttehelger eller bare for å holde varmen hjemme på kalde dager. Det samme er travel bagen som kan brukes både til tur og som treningsbag. Hvis dere ikke er enige med meg kan dere sjekke ut tilbudene som X-life har nå her.

Lue / ullgenser / ullbukse / travel bag / toalettmappe 

Sist men ikke minst, kjærester er alltid vanskelig å kjøpe til. Derfor bestemte jeg meg heller for å lage et gavekort til han, med 10 ting jeg vet han kommer til å bli glad for. Han leser aldri bloggen min så det er ingen fare å poste gaven på bloggen, han kommer ikke til å finne ut av det før julaften uansett. Her har jeg satt på ting jeg vet han liker som ikke nødvendigvis jeg liker, men når det først er jul så må jeg jo ta i litt. Jeg kjenner allerede at jeg angrer på at jeg satte snømåking på lista, jeg har ingenting i mot fysisk arbeid men jeg hater virkelig snømåking. Her vi bor er det utrolig mye snø også, så jeg kommer sikkert til å få den brukt i mot meg når det har kommet to meter snø. Menmen, hva gjør man ikke for kjærligheten? 

Nå mangler jeg bare to gaver så er alt i boks og jeg skal bare kose meg med julebakst frem til julaften. Håper dere fikk litt inspirasjon hvis dere ikke er ferdige enda ♥ Hva er dine beste julegavetips?

4 kommentarer
    1. Fine tips! Men må le litt av “ryggekurs”. Er det en gave fra deg, at han må gi deg ryggekurs? Den likte jeg isåfall 😉

    2. Kine: Haha, ja 🙂 Han har mast om det i flere år fordi det plager han at jeg ikke kan rygge ! Jeg lever fint med det, men tydeligvis ikke han. Men jeg har nektet, fordi jeg er så redd for å bulke bilen hvis jeg prøver!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg