Den fineste desember noensinne

Det her kommer definitivt til å bli den fineste desember noensinne. Jeg har fri hele måneden, og får lov til å tilbringe hver eneste dag med Ulrik. Det er helt fantastisk godt, det er ingen som gir meg så mye glede som den lille krabaten. Jeg har fortsatt en del permisjon til gode, og desember er sånn en fin måned å være hjemme på. Vi skal bare kose oss, ordne til jul og være masse ute sammen. Det er kaldt i Trondheim om dagen, men det gjør ingenting så lenge begge har skikkelige vinterklær. Legg til at tempoet på Ulrik er skyhøyt, så holder vi varmen godt begge to. Det er så vidt jeg klarer å henge på, så det er vel ikke lenge til han løper fra mammaen sin. Enn så lenge skal jeg nyte at han er så liten, og at jeg kan få oppleve verden gjennom hans øyne

Ulrik har vinterdress og vintersko (-30%) fra Barnas Hus / jeg har parkas (-30%) fra Kari Traa (lenkene er sponset)

Mammahjertet sprekker nesten når jeg ser på han løpe rundt og jeg skal virkelig nyte å ha mye tid med han. I hverdagen blir det så lite tid etter jobb og barnehage, så denne måneden skal vi utnytte for alt den er verdt ♥

2 kommentarer
    1. Åh <3 Fikk skillelig med tårer i øynene av å sesønen min. Så utorlig skjønn han er!! Høres deilig ut med fri hele desember. Selv har jeg 2 eksamener igjen. Ser frem til juleferie nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg