Nå kan du slutte å trene for 149 kroner!

Jeg blir så oppgitt. Det virker ikke som det er grenser for hva klesbransjen klarer å finne på. Nå er det de berømte rumpe-trusene, som jeg måtte prøve. Jeg nekter å kjøpe en, så jeg tok på meg to hipstere før jeg dro til butikken. Bare det i seg selv ga kanskje litt ekstra padding til rumpa, men det var ingenting mot trusene. Det føltes som å ha på en bleie! Ikke bare var det ekkelt, men det så heller ikke ekte ut i det hele tatt. Om det så hadde sett ekte ut, så ville jeg uansett ikke ha sett poenget. Hva i all verden er poenget med å jukse seg til ei større rumpe? Ei veltrent rumpe har en rekke helsefordeler, så jeg sier et høyt JA til rumpetrening. Jeg sier også JA til å trene bare for å få større rumpe, for uansett hvilken grunn folk har til å trene så er jeg glad. Derfor blir jeg så oppgitt, trist og lei meg hver gang det kommer noe nytt som sier at du kan slutte å trene. Rumpetruser, fettsmelting, korsetter og ultralyd – lista kunne vært mye lengre. Tingen er at det virker ikke. DET VIRKER IKKE. Så vær så snill, ikke bruk penger på det. Bruk penger på nye joggesko, medlemskap på treningssenter eller hva som helst. Bare ikke rumpetruser, du kan nemlig ikke slutte å trene for de 149 kronene de koster. Her ser dere beviset på akkurat det:

Meg uten rumpetruse, glad og fornøyd:

Meg med rumpetruse, nesten i latterkrampe. Altså hvorfor ligger all padding på trusa helt øverst? Jeg fikk dobbeltrumpe uansett hvilken størrelse jeg prøvde. Og forresten så ser dere helt riktig, ei jente med både strekkmerker og hår på leggene som smiler likevel!

Med tights utenpå klarte jeg ikke å holde igjen latterkrampa! Rumpa ser jo ut som en akebakke! Dette lyser fake på lang vei, så trusa anbefales virkelig ikke. 

Det jeg derimot kan anbefale er knebøy, hipthrust, glutebridge og kickbacks – så blir det ordentlig rumpe uten akebakke!

6 kommentarer
    1. Når du skrev at du hadde hår på leggene og strekkmerker, prøvde jeg å se etter det, så ingenting! Så ikke noe ved første øyekast heller, flott er du 😀
      Blir ikke rumpetruse med det første haha, har ganske stor rumpe, og gjør det heller naturlig 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg