Det verste som finnes

I dag synes jeg oppriktig synd på meg selv. Jeg fikk omgangssyken i går, med oppkast og full pakke. Jeg tror ikke jeg vet av noe verre, å ha null kontroll på egen kropp er helt forferdelig. Kjæresten har kjøpt brus og nøtter til meg, noe som egentlig er det beste jeg vet. Jeg har likevel ikke sjans til å spise de, det eneste jeg har fått ned er to tørre knekkebrød. Brusen får jeg heldigvis ned, så det er jo noe. Jeg er likevel mye bedre enn i går, så forhåpentligvis er jeg i finere form i morgen. Det gjelder jo å se positivt på ting! Mens jeg ligger her på sofaen og ønsker meg bedre tider tar jeg mer enn gjerne i mot serietips fra dere. Alt som kan gjøre dagene litt mindre kjedelige blir jeg utrolig glad for ♥

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg