12 days of Christmas Oppdal Edition

​Vi har kommet til desember, og jeg feiret det med en utrolig gøy økt i går. Den skal jeg dele med dere litt senere, men i dag har jeg en annen variant av økta å dele med dere! 12 days of Christmas er ei økt det finnes mange ulike varianter av, her skal du gjøre 12 ulike øvelser i ulikt repetisjonsantall. 1 repetisjon av første øvelse, 2 på neste, så 3 og slik fortsetter det hele veien opp til 12. Der det er ettbeinsøvelser kjører jeg selvsagt det gitte repetisjonsantallet per bein. Her er Oppdal Edition av økta, den så slik ut:

1 Pushups med klapp

2 Pistol squats

3 Ettbeins burpees

4 Airsquats

5 Vandreplanke

6 Bulgarske utfall

7 Mountain climbers

8 Burpees 

9 Hoppende utfall

10  Bear squats

11 Pushups

12 Hoppende bulgarske utfall

Kjør alle øvelsene etter hverandre uten pause, ta først pause når alle 12 øvelsene er gjennomført. Ta et par minutter pause og gjennomfør på nytt, så tar du så mange runder du orker. Jeg lover at denne her svir i beina, så det er ikke sikkert det blir så mange runder!

Ullgenser (-36%)  ullbukse  (-36%) og votter fra Kari Traa (sponsende lenker)

God og varm blir du i allefall av denne økta, det kan jeg skrive under på! Her på Oppdal er det så mange minus at jeg måtte inn, dusje og skifte til ullklær før jeg orket å ta bilder – for her er det kjølig! Men det er akkurat sånn det skal være på fjellet, så jeg smiler så bredt jeg kan ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg