Omelett- og tightslykke

Jeg er 100% enig med Halvor (min Farmen-favoritt) i at egg er supermat. Egg kan brukes til nesten alt, har fantastisk næringsinnhold og metter lenge. Dagens lunsj ble omelett med masse grønnsaker, det er så godt! Ikke minst er det lettvint, og du har et bra måltid på kort tid. Jeg steker alltid grønnsakene i panna først, i dag ble det brokkoli, purreløk og tomat. Mens de steker blander jeg 4 egg og 4 ss melk sammen med krydder som jeg heller over grønnsakene. Hvis du har skinke eller annet kjøttpålegg er det også godt å ha oppi, men det er ikke noe must. Godt uten også! Jeg laget dobbel porsjon, i dag har jeg nemlig kveldsvakt på jobb og da er omelett supert å ha seg i matboksen. 

Morgenen har jeg brukt ute, det er jo så fint vær! Ikke minst har det blitt nesten 20 (!) grader varmere enn i går, fra -10 til + 10 er jammen ikke verst. Minuset er at snøen forsvinner, men den kommer forhåpentligvis snart tilbake igjen. Jeg må bare tipse dere om at det er store mengder tights på tilbud hos X-life nå som det er Black Week. Her er det virkelig muligheter for å skaffe seg godbiter til en billig penge, kanskje det er på tide å prøve noen nye merker også? ICANIWILL og Wearefit har faktisk blitt nye favoritter til meg, i tillegg til Reebok og Röhnisch som alltid faller i smak. Gi meg en tights som er høy i livet og sitter som et skudd, da er jeg frelst! Klikk deg inn på salget her og se om du finner noen nye godbiter du også.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg