Video: 200 rep ab-challenge

Av en eller annen grunn så hater jeg å trene mage. Jeg vet ikke hvorfor, men det er nederst på prioriteringslista. Det burde det ikke være, fordi kjernestyrke er så viktig til så mange ulike ting. Derfor trenger jeg ting som motiverer, og jeg vet at utfordringer trigger meg. Derfor bruker jeg å lage små utfordringer til meg selv, slik at jeg faktisk gjennomfører magetreningen. Den siste av disse filmet jeg for å vise dere, for kanskje dette blir magetreningen deres også neste gang? Jeg kan garantere at den river i magen, jeg kjente det i flere dager etterpå! Utfør 10 reps på hver av de fem øvelsene, uten pause mellom. Når alle er gjennomført tar du 1 min pause, og gjennomfører det hele på nytt. Helt perfekt for å gi magemusklene en skikkelig omgang! 

Tights (-50%) fra Wearefit og genser (-25%) fra Röhnisch (sponsede lenker)


 
Etterpå er selvfølgelig smilet på plass som alltid! Nå er forresten Black Week i gang hos X-life, med masse herlige tilbud. Tightsen jeg bruker her er på 50% avslag, i tillegg til masse andre godbiter. Sjekk ut hele utvalget her: 
 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg