Akkurat det jeg trengte

Jeg er verdens dårligste på å følge råd jeg gir til andre, det kunne jeg med fordel ha blitt bedre til. Den siste uka har jeg hatt både bihulebetennelse og ørebetennelse, men likevel trent som normalt. Det har kroppen utvilsomt ikke hatt godt av, og jeg kjente at den holdt på å si stopp. Derfor ble det ei skikkelig familiehelg i Åre denne helgen, akkurat det jeg trengte. Snø, favorittmenneskene, late dager og god mat var virkelig midt i blinken akkurat nå. Det var faktisk -11 (!) grader her i dag, men vi var godt påkledd så det gikk helt fint. Det er vel ikke alt for lenge til gradestokken kryper såpass langt ned hjemme også, så det er bare å venne seg til det. Akkurat nå sitter jeg og venter på at pizzaen skal bli klar, samtidig som jeg knasker yoghurtnøtter.  Perfekt lørdagskveld ♥

Jeg har parkas og lue fra Kari Traa (sponsede lenker)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg