Den ultimate frokosten

Jeg vet ikke av en eneste ting som trumfer pannekaker til frokost. Det er så usannsynlig godt, samtidig som det er full av god næring og derfor en super måte å starte dagen på. For disse pannekakene trenger du:

2 bananer ♥ 3 egg ♥ 3 dl havremel ♥ 1,5 dl vann

2 ss Sukrin gold ♥ 1 ts kanel ♥ 1 ts kardemomme ♥ en klype salt

Mos bananene og rør alle ingrediensene godt sammen før du steker i panna på middels varme. Jeg lager alltid store porsjoner med røre, så lar jeg restene stå i kjøleskapet. Der kan røra fint stå i et par dager, og jeg kan kose meg med pannekaker flere dager på rad. Lei blir jeg ikke uansett, for det er så utrolig mange måter pannekakene kan varieres på. Som topping kan du velge kesam, cottage cheese, peanøttsmør, honning, sirup, bær, frukt, syltetøy eller akkurat det du har lyst på. Smakene kan bli vidt forskjellige, men pannekakene blir alltid like gode. I dag toppet jeg med Kesam lime, bær og favorittfrukta. En av de tingene jeg elsker mest med høsten er at persimon kommer tilbake i butikkene, og jeg er virkelig hekta på den. Jeg spiser helt oppriktig 3-4 hver dag, denne frukta må utnyttes så lenge den er her! God i seg selv og selvfølgelig ekstra digg med pannekaker. Ha en nydelig start på dagen alle ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg