Lader opp

Nå sitter jeg her i sofaen med cottage cheese, bær og frukt. Det er et standard-måltid hos meg, enten som frokost, lunsj eller kveld. Jeg spiser det flere ganger i uka og blir aldri lei. Det er jo så godt, og med variasjon i frukt/bær kan du få all verdens smaker. Jeg er jo en fruktmons av dimensjoner, og spiser nok flere kilo frukt/bær i uka. I tillegg til all frukta elsker jeg frukt-te, og har hatt en soleklar favoritt i et par år. Peach & Mango smaker nesten godteri, så god er den! Derfor tenkte jeg å tipse dere om den igjen nå som høstmørket virkelig har kommet. Med dette godt i magen skal jeg straks ut døra og på svømmekurs igjen. Er det en treningsform jeg blir sliten av er det virkelig svømming, så det er viktig å lade opp med mat før kurset. Ikke minst når jeg kommer hjem igjen, heldigvis har jeg både noen vaffelplater og jordbær til overs som jeg kan komme hjem til. 

Dette blir økt 4 av 30 så langt i november, før styrketrening venter i morgen. Hvordan har treningsuka di startet? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg