100% treningsfri

Innlegget inneholder sponsede lenker

Først og fremst synes jeg det er så gøy at mange ble med på Movember-challengen, mange tagger på Instagram allererede! Det er så gøy å jobbe mot et mål sammen synes jeg. I dag tar jeg virkelig treningsfri med god samvittighet, etter tre økter i går hadde jeg en mørbanket kropp og la meg før klokka 10. Alt jeg gjorde var å ta en liten rusletur før jobb for å løsne litt opp i stive bein. Så selv om jeg har en challenge på gang, og selv om jeg håper å få til en hel drøss med økter i november så vil jeg også si at det er helt innafor å droppe trening på dager kroppen ikke vil. Den presterer nemlig ofte best når du spiller på lag med den, og ikke når du presser den for hardt eller motarbeider den. Så noen dager i uka er det altså helt innafor å droppe treningsøkta for sofaen med verdens beste samvittighet!

Lue (-25%), jakke (-25%), genser (-40%) og tights (-40%) fra Kari Traa 

Så må jeg tipse om at det er salg på alt av Kari Traa hos X-life denne uka, så her er det virkelig verdt å ta en titt. Enten du vil ha noe selv eller handle julegaver så er det mange godbiter å hente her:

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg