Helt på toppen av ønskelista

Innlegget inneholder sponsede lenker

Jeg koste meg så enormt mye på Oppdal i helga, og selv om jeg er oppvokst i Trondheim føler jeg meg mer hjemme i mer landlige områder. Jeg har flere ganger spurt samboeren om vi kan flytte litt utenfor byen uten hell, så jeg får bare slå meg til ro med at vi blir boende i Trondheim. For å lage en løsning vi begge er fornøyd med foreslo han at vi kunne kjøpe oss hytte. Ideen er jo helt perfekt, problemet er bare at vi ikke har råd til det. Men jeg synes det er viktig å ha mål/ønsker for alle deler i livet, og en hytte er virkelig helt på toppen av ønskelista mi. Det er nesten så jeg melder meg på Farmen til neste år bare for å få mulighet til å få ei hytte, så lyst har jeg på det! Faktisk så meldte jeg meg på nettopp Farmen i 2014 og kom et stykke i casting-rundene men det holdt ikke hele veien inn. Hvis jeg hadde kommet med hadde jeg kanskje vært den lykkelige eier av ei hytte i dag! Enn så lenge blir det med drømmen, så krysser jeg fingrene for at den går i oppfyllelse en vakker dag. 

Jakke (-30%), ullgenser, ullbukse og pannebånd fra Kari Traa 

 

Om en ny jakke står på ønskelista di nå som temperaturene kryper nedover så kan jeg tipse om at du får jakker til en billig penge hos X-life disse dagene.  Jeg måtte skrape is av frontruta i dag tidlig, så nå har høsten virkelig slått inn for fullt. I dag er det faktisk bare to måneder igjen til julaften også, tenk det!

2 kommentarer
    1. Farmenhytta kommer som en plankehaug, og er svært dyr å sette opp, isolere og innrede… 🙂 Nettopp derfor har flere solgt hytta de har vunnet. Men jeg er sikker på at du ville gjort det godt i Farmen 😀

    2. Bjørg: Jeg har heldigvis en handyman som samboer, så jeg tror vi skulle klart det! Men hadde sikkert blitt dyrt det også ja 😛

      Jeg tror og jeg hadde gjort det kanonbra, synd de ikke tok meg med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg