Sjokoladegrøt på selveste grøtdagen

I dag er det Grøtdagen, var dere klar over det? Jeg elsker alle anledninger til å feire, og spesielt kanskje denne dagen. For grøt spiser jeg omtrent hver eneste dag, det er så godt og jeg blir faktisk aldri lei. I tillegg er grøt billig og inneholder god næring, så det er bare å spise grøt folkens! I dag tenkte jeg å dele en av mine favorittoppskrifter på grøt med dere, for den her er så god! Til en porsjon trenger du:

80 g havgregyn ♥ 80 g kokosmelk ♥ 2 ss sukrin gold

2 ss kakao ♥ 2 dl vann ♥ en klype salt 

Fremgangsmåten er så enkel som å ha alt i en liten kjele, la det koke noen minutter og rør godt slik at grøten ikke blir svidd. Så kan du toppe med det du vil, et hett tips er mørk sjokolade, gojibær og vaniljekesam! Når du rører sjokoladebitene inn i den varme grøten smelter de og gir en helt perfekt smak, virkelig min type grøt. 

Om det ikke blir denne grøten så håper jeg dere der ute feirer Grøtdagen, det er jo for for godt til å la være ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg