Hyttetrening

Jeg skal ikke skryte på meg at trening har vært i fokus denne helga, det har vært mer mat, vin og sjokolade. Jeg er likevel skrudd sammen sånn at alt er bedre enn ingenting, og det er så lett å skvise inn litt trening om en bare vil. Jeg bestemte meg for fem øvelser, med 30 repetisjoner per øvelse. Det blir en god del re repetisjoner, ikke så aller verst på en hyttesøndag synes jeg selv. Pushups, bulgarske utfall, mountain climbers, knebøy og hipthrust var øvelsene valget falt på, og selv om det bare er med kroppsvekt så kjennes det virkelig etterhvert. Spesielt kanskje på en søndag hvor formen er litt redusert, men desto mer fornøyd er jeg med gjennomføringen. Så jeg gir en stor klapp på skuldra til meg selv, for følelsen etterpå er alltid like god.

Ullgenser, tights og ullsokker er fra Kari Traa (sponsede lenker)

Håper dere har hatt en nydelig helg, jeg skal for første gang på en evighet finne senga før klokka ni. Jeg har nemlig store planer om å våkne uthvilt til ei ny uke i morgen ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg