Mestringslykke

Noen dager altså, de er virkelig bare bedre enn andre! Jeg har i en halv evighet prøvd å klare både  pistol squats på kettlebell og knebøy på fitnessball, uten hell. Det har vært mange nesten-forsøk og utallige fall, men plutselig klarte jeg begge deler! Jeg følte selv at jeg utførte øvelsene på akkurat lik måte som før, så jeg aner ikke hvorfor det klaffet helt ut av det blå. Men det viser bare at øvelse virkelig gjør mester, så bare prøv og ikke gi dere så kommer treningsmålene etterhvert. Kan jeg, så kan nemlig alle dere også! I tillegg til de to øvelsene ble det L-sit og pushups på tre kettlebells, så jeg følte meg som en aldri så liten superkvinne etter økta.

Dette ansiktet viser virkelig mestringslykke, verdens beste følelse!

3 kommentarer
    1. Du for deg selv så utrolig mange kule utfordringer og jeg blir så glad på dine vegne hver gang du får det til!
      kjempe inspirerende, stå på!

    2. Du gir deg selv så utrolig mange kule utfordringer og jeg blir så glad på dine vegne hver gang du får det til!
      kjempe inspirerende, stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg