Påfyll med proteinpannekaker

God kveld alle sammen! På onsdager har jeg to faste gruppetimer, og i dag ga jeg virkelig alt jeg hadde på timen. Det gjorde utvilsomt alle deltagerne også, det er så gøy med sånne timer! Det gjør at jeg virkelig henter ut alt jeg har, og derfor må det selvfølgelig påfyll til etterpå. Jeg gomlet på banan og en bar på vei hjem i bilen, og vel hjemme smelte jeg sammen en pannekakerøre av disse ingrediensene:

2 bananer ♥3 dl havregryn ♥ 2 egg ♥ 1 dl vann ♥30 g vaniljeprotein

2 ss sukrin gold ♥1 ts kanel ♥1/2 ts bakepulver ♥ en klype salt

Bruk en stavmikser for å mose bananene, før du tilsetter resten av ingrediensene. Rør alt godt sammen og gjerne la den svelle noen minutter før du setter i gang med stekingen. Ha litt smør eller kokosolje i panna, og ha tålmodighet til å steke på middels varme. Med for høy varme blir pannekakene fort brent på utsiden, uten å bli gjennomstekt. Jeg fikk åtte pannekaker av denne oppskriften, og valgte cottage cheese, frukt og bær. Det er alltid en sikker favoritt og magisk påfyll til en sliten kropp. De tre som ble igjen blir frokost i morgen, pannekaker holder seg nemlig godt i kjøleskapet! 

Ha en nydelig onsdagskveld alle ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg