Andy almost killed me

Herremin for en start på treningsuken! Jeg kjørte Crossfit-økta “Andy,” som virkelig ikke var bare-bare. Selv om det var tungt var det utrolig gøy, og ikke minst en skikkelig god økt for hele kroppen. Derfor tenkte jeg å sende utfordringen videre til dere, og jeg håper dere tester denne økta! Gøy, utfordrende og variert – akkurat slik jeg liker det! Økta så totalt slik ut:

25 thrusters, 30 kg

75 markløft, 40 kg

50 box jumps 24 inch

2,4 km løping

75 markløft, 40 kg

50 box jumps 24 inch

25 thusters, 30 kg

Her gjør du deg ferdig med den første øvelsen så fort du klarer, før du går videre til neste helt til du er ferdig. Målet er å gjennomføre økta på raskest mulig tid. For meg var utvilsomt thrusters det verste, så her har jeg mye å gå på. Markløftene var faktisk tyngre enn jeg trodde, jeg så for meg at det skulle være relativt lett med tanke på vekta. Men totalt det jo 150 markløft, og det kjentes i beina! Spesielt når du legger til alt det andre også, for her fikk beina kjørt seg! Jeg brukte 38:21 på å gjennomføre, og jeg skal definitivt prøve å slå den tiden neste gang jeg tar økta. Ta utfordringen dere også, prøv å slå meg og få en fantastisk treningsøkt!

 

 

 

3 kommentarer
    1. På gymmet mitt er møllene så langt unna alt av styrkeapparater, kan man kjøre denne uten løping og heller ta løping etter økten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg