Det beste med høsten

Jeg vet ikke hva det er med høsten, men jeg er så glad i den! Lufta er mye friskere og råere og fargene er så fine. Vi var ute etter jobb i dag og kosa oss skikkelig, før det ble en sen middag. Selv om vi spiste sent måtte vi selvfølgelig ha litt kveldskos, og siden det ble kjeks i går gikk vi for et litt enklere alternativ i dag. Frukt, bær og to små gafler til meg og Ulrik. Jeg blir så glad over å se at han er like glad i frukt som mammaen sin, minuset er at jeg må hive innpå slik at jeg er sikker på at det blir litt igjen til meg også! 

Enda en ting som er fantastisk med høsten er selvfølgelig at det går an å bo i ullundertøy! Denne sesongen synes jeg Kari Traa har kommet med så utrolig mye fint, og det var nesten umulig å velge. Valget falt til slutt på Vrang, og jeg e-l-s-k-e-r bare fargen. Jeg vet at Kari Traa har fått mye pes for størrelsene i media den siste tiden, men jeg skjønner ikke helt hva det er snakk om. Jeg bruker alltid small eller medium i klær, og i dette settet har jeg small. Den vanlige størrelsen min med andre ord, og jeg har en god del rumpe, lår og pupper. Så jeg synes absolutt ikke de er små i størrelsen, jeg synes bare det er helt fantastisk å ha på! Og jeg gleder meg til mange herlige høstturer i ulla her ♥

Lue, ullgenser og ullbukse fra Kari Traa / sko fra Reebok (sponsede lenker)

 

 

8 kommentarer
    1. Har ikke helt skjønt det folk sier om størrelsene jeg heller. Har min i S og det er den størrelsen jeg bruker til vanlig, og jeg er 1.77 høy. Har folk en helt feil oppfatning av hvilken størrelse de bruker eller hva haha

    2. Kari Traa har veldig varierende størrelser tror jeg er problemet. Jeg har et superundertøysett i S (bruker til vanlig S-M) og en singlet i XS, men når jeg kjøpte tights derfra en gang måtte jeg opp i XL og den var TRANG. Så noen plagg eller sett kan være normale, noen små og noen store :p

    3. Synes du heller skal si at det ikke er din opplevelse. For jeg tror du forstår hva det er snakk om. Jeg må opp en til to størrelser i tøyet til Traa.

    4. Karoe: Så merkelig, har som nevnt aldri opplevd det selv. Jeg har small i det meste og noen medium – og det bruker jeg i alle andre merker også. Og jeg har brukt så utrolig mye Kari Traa opp gjennom årene, tror det er derfor jeg ikke skjønner det. Men det har kanskje noe med passform i fht til enkelte kroppsdeler å gjøre evt, vanskelig å si 🙂

    5. Siri: mulig du ikke likte formuleringen men jeg synes den var grei :)For jeg skjønner det ikke i og med at jeg alltid bruker samme størrelse i KT som i alt annet 🙂

    6. Jeg vet ærlig ikke, men jeg vet at jeg ikke bruker XL i alle fall o.O Og at M i fleecegenser også normalt er stort på meg da jeg bruker XS/S i overdeler, men kan jo være noen utvalgte plagg som er litt rare i størrelsen da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg