Breakfast at Goa

Denne frokosten altså, den kommer jeg til å savne! Et hav av smoothiebowls, juice, sandwicher og alt mulig godt å velge mellom. Jeg skulle virkelig ønske Goa åpnet i Trondheim, selv om det kanskje ikke blir helt det samme som når vi kan sitte nede ved stranda og nyte maten. Jeg tror nesten den smaker litt bedre bare av den grunn! Jeg velger likevel å tro at den ville ha smakt fantastisk overalt, og håper dette gir dere litt frokostinspirasjon denne lørdagsmorgenen.

Vi har tatt vår siste tur opp til Alt del Governador for denne gang, og selv om jeg aldri har jobba så hardt på vei opp ble det ingen ny rekord. Vi kom opp 30 sekunder senere enn sist, enda jeg følte jeg jobbet dobbelt så hardt. Noen ganger er det bare sånn at kroppen ikke vil, beina mine var blytunge og hvert steg føltes som en kamp. Bjørni pusha meg heldigvis hele veien opp, så selv om det ikke ble noen rekord ble ikke tiden så aller verst likevel. Og det ga faktisk nesten like god følelse å nå toppen på en tung dag, utsikten er jo verdt det i seg selv. En utslitt kropp fikk roe seg ned med litt yoga på toppen før vi startet på veien ned, og jeg gleder meg allerede til neste gang  vi skal opp hit ♥

Ønsker dere alle en helt nydelig og sporty lørdag ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg