Bein & booty med slynge

God fredagsmorgen! Her kommer som lovet en liten slyngevideo, av bein og rumpefavoritter i slynga. Jeg er en forkjemper for at trening skal gjøres effektivt, og kjører derfor mange kombinasjonsøvelser i slynge. Da får jeg mer igjen for treningstiden min, og jeg ønsker jo selvfølgelig å få mest mulig ut av tiden jeg har til rådighet. Her kjører jeg kun fire ulike øvelser, men siden de alle er kombinasjoner blir det i grunn åtte øvelser. 12 repetisjoner per øvelse eller per bein der det gjelder, og gjenta det hele 3-4 ganger. Pause tok jeg bare når jeg justerte slyngene, og når jeg sendte slengkyss tilbake til Ulrik som lekte bak meg. Totalt brukte jeg 20 minutter, og på den tiden var beina mine helt gele! Prøv økta og se hvordan dine bein føles etterpå også.

Slynge fra Abilica her / tights og topp fra Kari Traa her / sko fra Reebok her (sponsede lenker)

 
Det gir en sånn fantastisk følelse å starte dagen på denne måten, det er vanskelig å se for seg noe bedre! Det som nesten er best av alt er jo at det bare er å vrenge av seg klærne og hoppe ut i vannet etterpå. Akkurat det kan kanskje dere hjemme i Norge stå over, men jeg lover at det føles bra etterpå uansett ♥
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg