Plutselig elsker jeg å møte veggen

At det gikk an å ha det så gøy med en vegg, og å få til så mange herlige øvelser hadde jeg ikke sett for meg! Men nå har jeg hatt flere kjempemorsomme økter her nede, hvor jeg kun bruker en vegg og egen kroppsvekt. Vegger har de aller fleste tilgang til, så det er ingen grunn til å ikke prøve dette! Jeg lover at det er gøy, samtidig som det er dødstungt! Det ser kanskje ikke kjempetung ut, men kjernemuskulaturen og skuldrene mine sto virkelig i brann etter disse øvelsene. Jeg tror jeg synes pushupsene var tyngst om jeg skal plukke ut en av øvelsene. Forresten er hele det herlige antreket mitt på salg, singlett fra Kari Traa til -30%, tights og sko fra Reebok til -30% og -35%. Både tightsen og skoene har jeg bodd i siden jeg fikk de, så det anbefales også på det sterkeste. Det gjør disse øvelsene også, prøv de gjerne og la meg vite hvordan det gikk. Jeg synes i allefall dette var både blytungt og kjempegøy! Jeg kjørte fem repetisjoner per øvelse / side, og gjentok det hele fire ganger. For en økt altså, supereffektiv!

 
Dette må jeg si var en pansergod start på treningsuka! Hvordan har din startet? ♥
 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg