Med burger som lokkemiddel

Jeg elsker å gå tur, både hjemme og ellers i verden. Det er så godt å bevege seg i frisk luft, og jeg kan gjerne gå turer hver dag. Min bedre halvdel synes derimot at turer er kjedelige, og han var ikke akkurat i ekstase da jeg foreslo at vi skulle gå tur i dag. Heldigvis kan jeg veien til min manns hjerte,  og lokket med at jeg skulle kjøpte burger til han om han ble med på tur.  Det var nok det beste lokkemiddelet jeg kunne ha kommet med, og det ble både tur og burger på oss! Jeg er så glad for at jeg måtte lokke med nettopp burger, for det var den beste burgeren jeg har smak på lenge. Jeg gikk for kyllingvarianten i dag, og jeg skal tilbake på The Grill før hjemreise for å prøve vegetarburgeren også. Magen og smaksløkene gleder seg allerede!

Det ble selvfølgelig tur også, seks kilometer opp til fyrtårnet i Alblir. Jeg tar alltid vogna, bæremeisen eller hva det måtte være for å få litt ekstra trening når vi er ute på tur. Ulrik satt fint i vogna hele veien opp, før han ble lei og ville sitte på skuldrene på vei ned. Begge deler blir finfin ekstratrening for meg, og det er lite som gjør meg gladere enn å få brukt kroppen i naturen.

Topp og sko (-35%) fra Reebok / tights fra Adidas (sponsede lenker)

Hoppende glad på toppen, og for at vi fortsatt har mange dager igjen i solen ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg