Det finnes ikke noe bedre

Selv om det noen gang er tung når klokka (Ulrik) ringer, så er det ingenting som er bedre enn følelsen av å komme seg ut om morgenen. Jeg vet ikke helt hva det er med morgenlufta, den er bare så frisk og skarp! Jeg har aldri opplevd å ikke være lys våken og føle meg full av energi etter en tur ute med Guapo på morgenen. Det finnes ikke noe bedre enn å starte dagen på den måten, og i dag måtte jeg bare utnytte timene før jobb. Vi drar til Spania i natt og jeg skal være uten min firbeinte bestevenn i to uker, det kommer til å bli hardt! Heldigvis fikk vi litt kvalitetstid sammen i dag, og samtidig fikk jeg en frisk start på dagen. Sliter du med at du er litt trøtt og daff på morgenkvisten er mitt beste tips å komme deg ut av huset og senga så fort som mulig. Bare en kort tur på 15-20 minutter kan gjøre underverker for energien, så får du inn litt ekstra mosjon samtidig. Jeg vet det kan føles tungt når alamen får, men jeg lover at det er verdt det etterpå ♥

Pannebånd, ullgenser og ullbukse i sesongens nydelige farger fra X-life (sponsede lenker)

Ullundertøy altså, det er nesten fast antrekk med en gang jeg kommer hjem fra jobb hele høsten og vinteren. Så fint, varmt og comfy! Jeg må likevel la det ligge noen timer til, for nå venter den siste arbeidsdagen før ferien sparkes i gang. Ha en nydelig fredag ♥

1 kommentar
    1. Hei:) Hvordan har det gått med guapo og Ulrik siden han ble født? Er de perlevenner eller kan han gi beskjed hvis Ulrik blir for ivrig eller pågående?Hvor mye tur får/trenger guapo for å være tilfreds? Synes emnet “småbarn og hund” er veldig interessant og lærerikt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg