Booty 400

Denne økta folkens, den må dere prøve! Jeg lover rumpepump og svette av en annen verden, og gangsperr dagen etterpå. Akkurat som vi liker det, ikke sant? Jeg og Drea hadde det travelt på trening i dag, vi skal nemlig på Frøyafestivalen i helga og det blir så gøy! Men før festligheter må det litt trening til, og det fikk vi jammen til i dag. Totalt 400 repetisjoner på rumpa, det kjentes! Her er øvelsene vi kjørte:

50 glutebridge på ball ♥ 50 step ups (per bein) ♥ 50 lårcurl på ball 

50 Bootybuilder @ 50 kg ♥ 100 meter slede @ 50 kg ♥ 50 boxjumps 

Både lårcurl og glutebridge på ball er øvelser som undervurderes, for de brenner virkelig! Vi gjennomførte alle repetisjonene på en øvelse før vi gikk til neste, og fant fort ut at det ikke var lurt å starte for hardt. Jeg prøvde med 25 repetisjoner på begge balløvelsene fort men måtte fort gå ned til 10ere. Totalt brukte vi 30 minutter på økta, og denne skal jeg prøve igjen. Da skal tiden ned og pulsen enda mer opp, for dette var gøy!

Enda mer gøy er det når man trener sammen med noen, det er en liten motivasjonsboost i seg selv! Nå er det festival neste, god helg alle ♥

1 kommentar
    1. Oi! Dette så skikkelig morsomt ut! 😊 Jeg trener på 3t og der har de ikke booty builder eller slede. Har du noen tips om hva jeg da kan gjøre som kanskje tilsvarer disse to øvelsene? Mvh Lise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg