Stopp etter første sett

I dag hadde jeg store planer om å få inn ei styrkeøkt, jeg er jo så godt i gang om dagen! Alt på oppvarmingen merket jeg at ting gikk litt trått, og jeg brukte litt ekstra tid på romaskina for å få i gang kroppen. Knebøy var i utgangspunktet den første øvelsen min, men når et par repetisjoner som skulle vært lette føltes blytunge byttet jeg til beinpress. Etter et sett på beinpressen kjente jeg rett og slett at det ikke fungerte, og jeg droppa hele økta. I stedet for å trene dro jeg rett på butikken for å kjøpe en stor lunsj som jeg spiste ute i sola, for jeg tok meg en liten rusletur. Det er bare noen dager hvor kroppen ikke vil, når energien ikke er der og ingenting stemmer. Vi har slike dager alle sammen, og da er det greit å vite at det er helt i orden. Noe av det viktigste jeg har lært meg de siste årene er å spille på lag med kroppen min i stedet for å tyne den mest mulig, det fungerer nemlig så uendelig mye bedre. I dag hadde ikke kroppen lyst, så da lot jeg være. 

Med både mat og luft til hodet satser jeg på at energien stiger litt, så får jeg se om kroppen har lyst til å være med på ei styrkeøkt i morgen. Det er stort sett hvile og mat som skal til, så er ting på plass igjen. Så resten av dagen skal brukes til nettopp det, og det skal jeg klare med glans ♥

3 kommentarer
    1. Hei 😊 kjenner meg så godt igjen! Etter for lite mat de siste dagene ville ikke kroppen min noe i dag heller. Etter grilling og hvile i kveld satser jeg på superøkt i morgen. Lykke til med neste økt og ha en fin kveld 😊💪

    2. Ja, det er bare slik noen ganger. Er så fint å ha kommet dit at man bare aksepterer det og lytter til det de gangene det er sånn! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg