Drømmedager

Trondheim har virkelig levert noen drømmedager denne uka! Med herlige temperaturer og sol er det virkelig ingen grunn til å holde seg innendørs. Med Ulrik i bæremeisen ble det en herlig tur på Ladestien med Drea i dag, og den ekstra vekta i varmen ble det virkelig en svettefest. Ulrik elsker å sitte i meisen og se på alt vi går forbi, og jeg synes det er herlig å gå turer som ikke nødvendigvis fungerer så bra med vogn. I helga planlegger vi fjelltur med telt hvis været er med oss, jeg krysser virkelig fingrene!

Tights fra Röhnsich (-40%) / og topp fra Reebok (lenkene i innlegget er sponset)




 

Jeg har alltid med masse vann på tur, både til Ulrik, meg selv og ikke minst Guapo. Tenk så varmt det er å være ute i varmen med pels! Nå om sommeren er det ekstra viktig å huske på de firbeinte, så vi tok oss noen pauser med avkjøling i skyggen i dag. På vei hjem hentet jeg mat fra Sushi Bar, det er alltid en favoritt! Jeg har fått helt dilla på sushi i det siste, det er perfekt sommermat. Lett, kaldt og nydelig på smak, samtidig som det kan nytes hvor som helst. Det er jo så lett å ta med seg, og plutselig har du tidenes piknik. Dagens lille tips, overrask kjæresten, et familiemedlem eller venn med turdate og sushi, så har du virkelig gjort dagens gode gjerning ♥


 

5 kommentarer
    1. Jeg skal til Trondheim i forbindelse med maratonløpet i sep. Har du noen gode tips om steder å spise kvelden før? Helst noe lett mat.
      Og hvilke nr på sushimenyen har du valgt over her, tilfelle valget havner der, så rimelig digg ut 🙂 håper på svar, og ønsker deg en super helg 🙂

    2. Synes du det er bedre å gå med bæremeis enn ergobaby? Har ergobaby 360 men mi liker best å sitte mot meg på magen, og det synes jeg er veldig tungt på fjellet. Hun er bare 8kg da, men hun er jo straks 18mnd så regner med hun sikkert vil opp for å se litt mer ! Innbiller meg at det er lettere å ha de på ryggen da

    3. Catrine: Ja, jeg synes det er mye bedre! Bytte ut min ergobaby 360 for omtrent et halvt år siden, både jeg og han har det mye bedre på tur 😀 Han ser mye, sitter godt og meisen er super på ryggen min 🙂

    4. Marita: Hei! Sushi er utvilsomt min favoritt, og jeg bestiller omtrent alltid det samme fra Sushi Bar 😛 Verner om mine favoritter! Det ligger flere plasser i sentrum så skal være enkelt å finne 🙂

      Fra venstre: Mango Roll, Philadelphia, Fried Maki 1, Fried Maki 2, Chili Salmon og Chili tuna 🙂

      Ellers er jeg glad i Frati, men det er kanskje ikke verdens letteste mat – det er en italiensk resturant.

      Masse lykke til med løpet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg