Video: barnevogn-trening

Det er så fantastisk vær ute nå, det må selvsagt utnyttes. Det blir mange turer med hund og barnevogn i sommer, og jeg prøver alltid å snike inn litt ekstra trening i hverdagen. Jeg har fem øvelser jeg pleier å ta med barnevogn som får trent hele kroppen. Pikes, glutebridge, rollouts, pushups og bulgarske utfall er de jeg kjører og det brenner godt! Jeg kjører som en sirkel uten pause mellom øvelsene, og kjører stort sett 3-4 runder. I tillegg til å kjøre styrkeøvelser synes jeg vogna er helt super å løpe med, så det er virkelig ikke noe problem å få trent litt med baby med på tur!

Singlett fra Reebok / sko (-25%) fra Adidas (sponsede lenker)

Ekstra trening gjør meg alltid i godt humør, og jeg har virkelig troa på at happy mom = happy baby! I tillegg blir Guapo glad også, som får tygge på pinner mens jeg svetter. Virkelig helt herlig på solfylte dager ♥


Håper alle mammaer der ute fikk noen tips, der er så mye man kan gjøre om man bare bruker fantasien!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg