Mine 10 beste serietips

Hei dere! Det er søndagskveld, og jeg ligger i sofaen med den ene hånda i smågodtskåla og skriver med den andre. I dag har jeg nesten ikke rørt meg, og spist take-away pizza til middag. Det skjer ikke ofte, men jeg har slike dager jeg og. I går giftet min kjære storebror seg, og etter en helt fantastisk dag varte bryllupsfesten til langt på natt. Jeg våkner som regel i grei form etter å ha drukket, så daler formen i løpet av dagen. Derfor er det virkelig ingenting annet enn serier og smågodt som frister i kveld. Jeg venter som resten av verden i spenning på Game of Thrones, men det finnes så utrolig mange bra serier der ute. Jeg har laget en liste over mine 10 favoritter i helt tilfeldig rekkefølge, som jeg håper dere kan kose dere med! For alle disse har jeg slukt på bare et par dager etter jeg først satte de på, som har sugd meg inn og gjort det umulig å legge seg før jeg har sett neste episode. Her er min topp 10 liste, som passer perfekt sammen med favorittbitene fra smågodtskåla:

♥ The Affair 

♥ House of Cards

♥ This is us

♥ Prison Break

♥ Suits

♥  Frikjent

♥  Game of Thrones

♥  Spatacus

♥ Limitless

♥ Taboo

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

Er noen av disse på topplista di også? Hvis de ikke er det og lista di ser helt annerledes ut så hyl ut i kommentarfeltet, jeg elsker å få nye serietips som jeg kan kose meg med. Nå skal jeg nyte resten av smågodtet i armkroken til en kjæreste som er like redusert som meg, det er nemlig helt greit med slike dager innimellom ♥

12 kommentarer

Siste innlegg