Hjerteknuser på jobb

I dag hadde jeg er par timer pause mellom slagene på jobb, og da jeg var klar til å trene stod plutselig mini og samboeren i døra! Jeg ble så utrolig glad for å se den lille hjerteknuseren min, så han fikk selvsagt bli med på et par øvelser. Barn fungerer like godt som vektskriver på øvelser, mye søtere og gir så mye mer tilbake. Ulrik begynner å bli så tung at jeg sliter med å gjennomføre mageøvelsen dere ser under, hvor jeg skal strekke beina helt ut og trekke de mot meg igjen. Det var lettere før, og jeg er helt sikker på at det ikke er magemusklene mine som har blitt svakere!



Situp-press krever mye av både skuldre og mage, men heldigvis klarer jeg den fint enda. Test gjerne øvelsen med en kettlebell hvis du ikke har et barn som har lyst til å bli med på litt trening, for det er en morsom og tung øvelse. Ulrik elsket gruppetimesalen, så mye plass å løpe på! Ut i fra turningen hans der inne ser det ikke ut til at det er siste gang han besøker mamma på jobb. Økta mi ble kanskje ikke like effektiv, men i dag hadde det ingen verdens ting å si ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg