Video: Bootybuilder miniband workout

Innlegget inneholder sponsede lenker

Hei dere! I dag har jeg faktisk laget en film av alle ting, det er flere år siden sist. Så jeg håper dere liker den, og hyl gjerne ut om dere vil ha flere som denne. En gang i uken har jeg en gruppetime på 30 minutter som heter Bootybuilder, og den kjøres kun med strikk. Den er superpopulær og jeg skjønner godt hvorfor. Den er morsom, enkel og virkelig effektiv for rumpe og lår. Hvis dere er ute på reise i ferien kan dere kjøre den også, for alle seks øvelsene har jeg filmet til dere! Jobb i 45 sekunder på hver øvelse, og ha 45 sekunder pause før dere går videre på neste øvelse. Ta 30 sekunder pause etter alle øvelsene er gjennomført, og gjenta x 3! Jeg garanterer at det river i rumpe og lår, og at pulsen går opp! Etter alt dette er gjennomført setter jeg på låta “Flower” av Moby, og tar knebøy med hold hver gang jeg hører “Bring Sally down” og går ikke opp igjen før jeg hører “Bring Sally up.” Låta varer i 3,5 minutter, og jeg kan garantere at beina er helt gele etter alle disse øvelsene etterfulgt av sagen. Supereffektiv og morsom økt!


 
Jeg elsker å trene med disse stikkene og hvis dere vil ha mer inspirasjon kan dere finne enda en økt her. Hvem skal teste denne økta i sommer? Jeg har den en gang i uka på senteret, men kommer garantert til å kjøre den hjemme også. Det er jo ingen grunn til å la være!
 
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg