Denne økta må dere prøve

Innlegget inneholder sponsede lenker

Økta i dag var så gøy, og jeg klarte faktisk ikke å vente til i morgen med å dele den med dere. For dette var utrolig gøy, og det kan gjennomføres av alle! Du trenger en kortstokk, og det er den som setter standarden for økta. Du velger en øvelse hvor hver av de fire sortene i kortstokken. Vi valgte at hjerter skulle være wallballs @ 10 kg, kløver var burpees, ruter var push-press @ 30 kg og spar var boxjumps. Så begynner moroa, for hele kortstokken skal trekkes. Tallet på kortet bestemmer hvor mange repetisjoner som skal gjennomføres, hvor ess er en og konge er tretten. Denne økta kan gjennomføres både hjemme i stua og på gymmet, for hvilke øvelser dere velger er helt opp til dere. Jeg garanterer svettefest om dere velger samme øvelser som oss! Husk å bland stokken godt, for det svir om du må ta samme øvelser mange ganger på rad! 





Helt til slutt har jeg en aldri så liten gave å dele med dere! For jeg har nemlig plukket ut to av mine favoritt-overdeler fra X-life som jeg skal dele med noen av dere. Jeg elsker å bli inspirert av andre, så det jeg ønsker at dere skal gjøre at dere går inn i nettbutikken til X-life og finner den overdelen dere synes er finest. Legg igjen linken i kommentarfeltet mitt, og skriv hvilken størrelse dere bruker i overdeler. Ikke så vanskelig altså, gleder meg til å se hva dere plukker ut. Så minner jeg helt til slutt om at rabattkoden fitnessnora25 gir 25% rabatt hos X-life frem til midnatt. 

Nå skal jeg synke ned i sofaen med restene av smågodt, og se House of Cards i armkroken til kjæresten etter en helt super bursdag ♥

28 kommentarer

Siste innlegg