Den beste bursdagsstarten noensinne

Innlegget inneholder sponsede lenker

Denne bursdagen kunne virkelig ikke ha startet bedre. Etter å ha fått sove ut våknet jeg til yoghurtnøtter og kaffe på senga, før jeg fikk beskjed om å ha ta med meg yogamatta mi og bli med ut. Kjæresten drev mye med yoga før, men av en eller annen grunn har han sluttet med det. Bortsett fra i dag, for i dag tok han meg med på en liten yogaøkt ved vannet. Det var så utrolig deilig, og virkelig den aller beste starten på dagen jeg kunne ha fått. Med sol ute og skyfri himmel har jeg på følelsen av av denne dagen kommer til å bli helt magisk! Mange fine gaver har jeg også fått, det er virkelig fantastisk å ha bursdag. Jeg har faktisk en liten gave til dere også, for hvis dere bruker koden fitnessnora25 får dere 25% på hele nettbutikken til X-life ut dagen! Koden fungerer på alle varer foruten 2XU, så her er det mulig å finne seg mye fint. Sommerens favoritt-tights for min del er denne fra Reebok,  den skal jeg ha mange fine treningsstunder i ♥

Singlett fra Adidas / tights fra Reebok / yogamatte fra Abilica 




Nå har jeg fått litt skikkelig mat i magen, og er klar for å gjennomføre en skikkelig svettefest jeg skal dele med dere litt senere! Så blir det velfortjent kake i kveld, det er bursdagen din det!

3 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, spreke og fine Nora! De beste ønsker til deg på dagen din. Nydelige bilder du deler, måtte resten av dagen fortsette fantastisk. Stor klem❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg