Jentebølgen & sushilove

Gårsdagen endte så bra! Jentebølgen var et helt supert arrangement, med over 2000 jenter som løp fem kilometer i den nydelige byen vår. Så mange smil, energibunter og girlpower på ett sted må jo bare bli bra! Jeg tok det hele som en lett økt med gode kolleger fra 3T, og kan ikke si at jeg ga jernet selv om jeg hadde startnummer på ryggen. Likevel merket jeg at jeg har savnet konkurranser, for jeg jeg er jo tidenes konkurransemenneske og elsker jo å delta på slike ting. Så nå skal jeg virkelig gå gjennom alt som finnes i nærheten av Trondheim i sommer for å se om det er noen kule konkurranser det går an å bli med på, vet dere av noen så hyl ut! Det første jeg er påmeldt så langt i år er Toughest i Oslo, men det er ikke før i september. Denne jenta har lyst på flere medaljer før den tid 🙂 


Jeg hadde selvfølgelig planlagt en nydelig kveldsmat etter løpet, det var en motivasjon i seg selv det også! På Sushi Bar har de byens beste sushi, og disse godbitene stod klare for å vente på meg da jeg var ferdig med å løpe. Jeg elsker virkelig sushi, men lager det sjeldent selv fordi det tar så lang tid. Ikke i nærheten av like godt blir det heller, så jeg synes virkelig det er innafor å bestille. Jeg har to utvilsomme favoritter, rullen med mango og den med stekt søtpotet på. Forsåvidt blir alt med mango og søtpotet godt, det er jo så herlige råvarer. 


Jeg aner ikke hvorfor, om det var sushien eller løpet som påvirket meg, men i dag har jeg faktisk våknet før Ulrik. Og det er jo ikke så dumt, for stort sett blogger jeg og rydder mens han dupper. Nå som jeg alt har gjort det har jeg store planer om å gå ned i treningsrommet for ei aldri så lita rumpeøkt. Litt senere i dag venter jobb, og jeg skal kjøre sesongens siste Bodyweight Interval. Håper å se noen av dere der, så kan vi svette litt sammen ♥
 

4 kommentarer
    1. Åh, det så ut som en digg pakke med sushi! Hva er alt? 😋 Blir sushi fra sushi bar på meg i kveld ser jeg 😉

    2. Karoline:

      Måtte inn og sjekke selv nå 😛

      Men de jeg bestilte er Fried Maki 1, Chili salmon og califonia roll. Fried Maki 3, Mango roll og en sake roll 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg