Den beste treningmotivasjoen

I dag skal jeg helt ærlig innrømme at motivasjonen ikke var helt på topp, selv om formen er mye bedre. Altså ingen grunn til å skulke treninga, men det var nesten så jeg sto over i dag. Da er lykken å ha en treningspartner, for om du avtaler med en venn så må du faktisk bare møte opp. Hvis den vennen i tillegg bobler over av treningsglede og energi, så er det jo umulig å ikke bli påvirket! Så i dag er tipset mitt til treningsmotivasjon å finne nettopp en sånn venn. For det er ikke alle dager man klarer å holde motivasjonen på topp selv, sånn er det for oss alle. Med Mari på laget fikk vi kjørt både noen løft og acroyoga i dag, og i tillegg skal vi løpe jentebølgen om et par timer. Selv om været kunne vært bedre tror jeg det blir helt supert å løpe sammen med flere tusen andre jenter rundt om i Trondheim i dag. Det kommer til å bli masse girlpower, akkurat som det var på trening i dag. 

Tights fra Kari Traa (-47%)  / topp fra Reebok (-40%) (sponsede lenker)




 

Så om motivasjonen mangler i dag, ring en venn og prøv noen gøyale øvelser. Så tenker jeg motivasjonen og treningsgleden titter frem for dere også ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg