hits

lytte til kroppen

I dag hadde jeg planlagt ei skikkelig monsterkt med ei venninne. Det er jo tross alt mandag, og for sparke i gang uka liker jeg starte mandagene med harde treningskter. Men i dag tidlig vknet jeg med vond hals, tett nese og hodepine. Da fristet det ikke like mye kjre i gang med ei hardkt, og jeg har absolutt ikke drlig samvittighet for droppe den. Det er nemlig mye viktigere lytte til kroppen enn p dd og liv gjennomfre det man har planlagt. kta ble utsatt, og i dag holdt det i massevis med en luftetur rundt Kyvannet. Frisk luft hjelper stort sett alltid p formen, og forhpentligvis vkner jeg med masse energi i morgen! 

Genser og tights (-40%) fra Rhnisch (lenkene i innlegget er sponset)





Etter turen ble det suppe til middag, og det trenger absolutt ikke vre kjedelig. Det er en super mte f i seg masse grnnsaker p, i tillegg til at det smaker supert. Legg til at det fles fantastisk for en vond hals, s kunne det virkelig ikke bli en bedre middag i dag. For lage brokkoli- og blomklsuppe trenger du: 

1 brokkoli ♥1 blomkl ♥1 lk ♥1/2 purrelk

1 kinesisk hvitlk ♥1/2 rd chili  ♥1 liter grnnsaksbuljong

Finhakk lk, purre , chili og hvitlk som du freser i bunnen av en kaserolle med litt olje. La det surre i noen minutter, fr heller buljongen over. Kutt opp brokkoli og blomkl i sm biter, og tilsett i suppen. La det koke til grnnsakene er ferdigkokte, dette tar omtrent 10-15 minutter. Trekk suppen av platen, og bruk en stavmikser for kjre den jevn og glatt. Smak til med salt og pepper helt til slutt. Suppen blir ganske tykk, foretrekker du en litt tynnere suppe kan du gjerne tilsette litt mer vann. Jeg serverte med stekt kyllingfilet, men den er absolutt god uten ogs. 




Helt til slutt vil jeg tipse om sommersalget til X-life som dere kan sjekke ut her. Hper dere har hatt en super start p uka, med eller uten ei treningskt ♥



 

n kommentar

For et fint sett! Hvordan er det i strrelsen? :)

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat