Solstråler

I dag er det ikke hylgråt, men et stort smil om munnen min. Sola skinner ute og Trondheim viste seg frem fra sin aller fineste side i dag, det er jo nok til å bli glad av i seg selv. Jeg gikk tur med ei venninne mens Ulrik sov og skravla gikk, og ved Skansen satte vi oss ned for å få noen solstråler på kroppen. Tidligere år ville jeg aldri ha tatt av meg på overkroppen når jeg har mensen, uansett hvilken form jeg har vært i. For hver gang jeg får mensen blir jeg en liten (stor) vannballong, men det bryr jeg meg faktisk ikke noe om lenger. Jeg er superhappy med kroppen min, alt den får til og alt den kan. Så jammen fortjener den å få noen solstråler på seg! Det er så godt å være komfortabel i egen kropp, og det anbefales virkelig ♥

Tights fra IcanIwill / favoritt sports-BH fra Kari Traa (sponsede lenker)



I dag skulle jeg egentlig ha treningsfri etter ei dobbeløkt i går, men så fikk jeg plutselig en spinntime i fanget. Det sier jeg selvfølgelig ikke nei til, en av gledene med å jobbe på treningsenter er slke bonusøkter!  4 x 4 intervaller venter altså på meg i kveld, enda en grunn til å smile litt ekstra bredt. Ha en super dag alle sammen, jeg sender noen solståler til dere også ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg