Sjokoladelykke på tre minutter

Kake i går og kake i dag, dette er en god trend! Med tilnærmet tomt kjøleskap i dag orket jeg ikke å dra på butikken, men fant heller en gammel favoritt. Mikrokaker lagde jeg nemlig mye av en gang i tiden, men så gikk de litt i glemmeboken. Helt til i dag, da denne varianten ble laget igjen. Det er ikke min oppskrift i utgangspunktet, den står i kostholdsplanen til Strongbody. Den har altså så bra næringsinnhold at du kan spise den hver eneste dag om du vil! For å lage den trenger du: 

1 egg ♥ 30 g proteinpulver med sjokoladesmak ♥ 2 ts bakekakao ♥ 1 ts mandelmel

1 ts bakepulver ♥ 2 ts Sukrin Gold ♥ en liten skvett melk 

Bland ingrediensene godt sammen i en bolle. Trekk plastfolie over bollen, og sett inn i mikrobølgeovnen i 50-90 sekunder på maks styrke. Lengden den må stå inne avhenger litt av ønsket konsistens og hvilken mikro du har, så følg godt med de første gangene! Så lett er det altså, ren sjokoladelykke ferdig på under tre minutter ♥

Innlegget inneholder sponsede lenker



Nå skal jeg faktisk legge meg, tirsdager begynner jeg på jobb 06 og jeg trenger all den søvnen jeg kan få. God natta ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg