Mandagstreat

Denne mandagen har vært alt annet enn blå! Fridag i sola med Ulrik, lunsj med mormor og en herlig langtur med ei venninne. Det må jeg si var en super start på uka, og kvelden kunne selvsagt ikke bli dårligere. Denne lille kveldskosen smaker så godt, og er ferdig på et blunk!  Alt du trenger er lomper, banan, jordbær og Philadelphia med sjokoladesmak. Jeg prøvde et par med Nugatti Zero også, men det ble ikke i nærheten like digg. Smør ei lompe med sjokoladepålegg, og legg bananen helt til siden på lompa. Rull den rundt slik at hele bananen er inne i lompe, og gjenta det samme med enda ei lompe. Hvis du velger å bruke tortillas eller tacolomper trenger du mest sannsynlig ikke å bruke to, men om du bruker lomper er det greit. Hvis ikke blir det jo så lite sjokolade! Skjær i biter, topp med jordbær og sett i kjøleskapet i 5-10 minutter. Smaker supergodt og er helt nydelig som kveldskos på en helt vanlig mandag.




 

Med denne starten på uka gleder jeg meg til resten! Håper deres mandag også har vært strålende ♥

6 kommentarer
    1. Det så jo ut som en helt fantastisk god “snacks” da! Dessverre får jeg ikke spist banan før etter svangerskapet på grunn av svangerskapsdiabetes, men dette blir nok en av de første tinga jeg kommer til å spise etter på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg