Det beste med å komme hjem

26.05.2017 - 21:22 Én kommentar

SAMSUNG CSC

Vi er vel hjemme, og noe av det beste med å komme hjem er å komme til mitt eget kjøkken igjen. Jeg elsker å stå lenge på kjøkkenet og lage god mat, jeg tror kjøkkenet er favorittplassen min i hele huset. I kveld sto jeg ikke lenge der, men likevel fikk jeg til å lage et helt fantastisk måltid! Proteinpannekaker har jeg delt med dere mange ganger før, men det skader absolutt ikke å dele en god ting for ofte. For å lage disse trenger du:

60 g havregryn ♥ 2 eggehvitter ♥ 1 most banan ♥ 2 ss Sukrin gold

20 g sjokoladeprotein ♥ 1 ts bakepulver ♥ 1 ts kakao ♥ 1 dl vann

Mos alle ingrediensene godt sammen, og stek i panna på middels varme. Lag et tårn, før dere topper pannekakene med akkurat det dere har lyst på. Jeg har brukt en boks Propud, blåbær, kokosflak og peanøttsmør. Da må det bare bli bra, med alle disse godsakene kombinert! 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Om dere tar det som kveldsmat, frokost eller lunsj spiller ingen rolle, for disse passer når som helst på dagen! Lag og nyt ♥

Én kommentar

Lise leser

27.05.2017 kl.00:21

Bloggen din er så inspirerende! Passe blanding inspirasjon til god og sunn mat og treningsglede! Liker også at du er et sunt forbilde, og ikke er hysterisk! Du har en sterk, sprek, frisk og flott kropp! Bildene fra trening på håndstående var kule! Men lurte på, hvordan vet du om magemuskler og bekkenbunn er sterke nok til så tunge øvelser? Jeg har slitt litt med brokk når jeg gjør ting i visse posisjoner (like under ribbbeina).. Samt at jeg merker bekkenbunn ikke er sterk nok til trampolinehopping, fe ks. (Tre barn, født på 5 år.. minste straks 3 år. Hadde (har litt) delte magemuskler,) oG husker med skrekk sist gang jeg var på yoga, man skulle ha hode og overkropp ned mot gulvet, rompa i været, løfte og strekke eine beinet og så "åpne" bekkenet. Det resulterte i et øyeblikk jeg aldri greier fortrenge helt, en vaginalpromp... hvordan unngår man at sånt skjer! Prøver å trene bekkenbunn noen ganger i uka, men er jo så kjedelig! Ps - jeg trener ofte gruppetimer på 3T og syns man burde legge inn bekkenbunnsknip sammen med tøying! Noen knip for folkehelsa!

Skriv en ny kommentar

hits