Dager som dette

Dager som dette får meg til å ha lyst på ferie litt oftere! Vi startet dagen med en svett og god tur til Alt del Governador, som kjennes i beina nå. Turen er ikke lengre enn 2,1 kilometer, men med utfordrende terreng og 438 høydemeter ble det ei god økt likevel. Vi brukte 32 minutter opp til toppen, og der ventet en nydelig utsikt. Jeg fikk lurt med kjæresten på et bilde også, det skjer ikke ofte! Vi er begge konkurransemennesker, og derfor må vi selvsagt gå turen et par ganger til å løpet av oppholdet for å forbedre tiden. Bare det å sette seg små, ubetydelige mål som dette synes jeg er så gøy, og det motiverer meg virkelig til å presse meg selv litt ekstra. Så får vi se hvor mye vi klarer å forbedre tiden med de siste dagene.

Etter all svettingen måtte vi selvsagt avkjøles, og vi dro på stranda med Ulrik. Han elsker Spania mer enn oss, og vil helst være i vannet hele dagen. Han har lært seg å si bad, is og taxi i løpet av oppholdet, så han har det viktigste klart. Etter stranda dro vi en tur i dyreparken og kikket på dyr fra hele verden. Jeg har over 32 000 skritt på klokka mi i dag, så det skal ikke stå på at det ikke har vært bevegelse! 

Nå sitter jeg her i leilgheten til svigers og er god og mett, etter en enkel og god kveldsmat. Riskaker, roastbeef, avocado og bringebær – det trenger ikke å være vanskeligere enn det! Perfekt påfyll før jeg skal finne senga tidlig, Ulrik våkner på slaget 07 om det er ferie eller hverdag. Planen er å sette han i bæresæla og gå en lang og god tur fra morgenen av, så får vi en herlig start på dagen begge to. 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Håper alt står bra til hjemme også og at dere alle har hatt en herlig helg ♥

13 kommentarer
    1. Ser ut som dere storkoser dere 🙂 Vi skal på ferie til Hellas i sommer med gutten vår som er på samme alder som Ulrik, har du noen ferietips kanskje? 🙂

    2. Theresa: det gjør vi! Så herlige med Hellas da, det kommer nok til å vli fantastisk 🙂 Jeg skal komme med et eget innlegg om ferietips til 1-åringer tenkte jeg 😀

    3. Godt med roastfbeef, men er det ikke litt unødvendig å bruke 1 pakke på et måltid? Roastbeef er jo ikke det billigste, mener jeg…

    4. jeg synes ikke det 🙂 god og næringsrik mat er noe jeg prioriterer, og bruker gjerne penger på mat uten dårlig samvittighet. så bruker jeg heller mindre penger på andre ting 🙂

    5. Jeg bodde i Albir for en tid tilbake, og jeg får helt vondt i hjertet av å se bildene du legger ut nå. Så “hjemlengsel”!! Så utrolig koselig med disse bildene. Må si jeg er imponert over aktivitetsnivået du har på ferie! Vil også legge til at jeg har inntrykk av at du har et utrolig sunt forhold til kropp. Det virker som det er trivsel og helse som står i fokus hos deg, ikke at kroppen skal se ut på en spesiell måte. Det liker jeg 🙂

    6. Slaget 7 høres herlig ut ! Mine våkner på slaget 5 (eller tidligere) og regner med det gjelder i ferien også :p Skal til Hellas om 2uker, Idas første sydentur 🙂 Hun er født samme dag som Ulrik

    7. Catrine: Hoi, det var tidlig! Vi klager absolutt ikke på 7 🙂 Så herlig med sydentur da, vi og han har virkelig storkoset oss 🙂 Han elsker det nesten mer enn foreldrene, så vi skal prøve få til en ny tur til høsten. Kos dere masse i Hellas med lille Ida 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg