Snapchat lately

Hei dere! Jeg driver og svarer på spørsmålsrunden, men jammen tar det tid å skrive så mye altså. Men jeg kommer i mål snart, jeg lover. Noen av spørsmålene handlet om hverdagen min, og flere savnet litt mer informasjon om den. Jeg skal skrive et eget innlegg om det, men i mellomtiden tenkte jeg å dele noen snaps med dere. For der deler jeg det meste av hverdagen, og for de av dere som har lyst kan dere følge meg på Snap med brukernavn noramathisen.  Hvis noen vet om det er mulig å endre selve brukernavnet på Snap så hyl ut i kommentarfeltet, det er så irriterende når jeg har byttet etternavn at det gamle henger igjen. Og jeg har selvfølgelig ikke giftet meg selv om etternavnet er byttet, det hadde jeg jo delt her på bloggen om det var tilfelle. Jeg har byttet til farmor sitt etternavn fordi jeg alltid har hatt lyst til å hete det samme som henne, hun var og er min største inspirasjon her i livet. Ulrik er også oppkalt etter henne, og nå har både jeg og han samme etternavn som farmor hadde. Det synes jeg er så fint! Dagens lille funfact, og her kommer noe av det jeg har lagt ut på Snap den siste tiden:


Ha en super torsdag alle ♥

5 kommentarer
    1. Hmm, kanskje jeg skal lage meg et Snaps-innlegg også, er dog ikke så alt for flink til å ta alt for mange snaps da jeg har litt lite å ta meg til, og litt begrenset hvor kreativ jeg føler jeg klarer å være i lengden, men tror jammen jeg skal sette meg som et mål ihvertfall ha ET Snaps-innlegg på bloggen min innen året er omme.
      Gleder meg forresten til å se spørsmålsrunde-svarene dine! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg