Verdens enkleste pannekaker

Jeg titter innom denne vakre mandagskvelden for å gi dere verdens enkleste oppskrift på sunne pannekaker. Disse er så enkle at alle kan lage de, og du trenger absolutt ingen fancy ingredienser. Det finnes et hav av måter å lage pannekaker på, og denne varianten har kun tre ingredienser.  Her har jeg brukt tre bananer, tre egg og tre dl havregryn. Mos alt godt sammen med stavmikser, og der har du pannekakerøra di klar! Hvis du vil ha litt mer smak går det også fint an å tilsette litt kanel, kardemomme eller vaniljepulver – men det er ikke nødvendig. Her kan det være greit å smake seg frem selv. Stek på middels varme med litt smør i panna, så er de klare til å nytes! Jeg fikk ni pannekaker av denne oppskriften, nok til hele familien. Ulrik elsker nemlig disse pannekakene like mye som meg, så det er virkelig en favoritt. 



Hvis du topper med litt frukt og bær blir det ekstra friskt og godt, det gjør liksom alt bedre! Det er utvilsomt en av de aller beste tingene med sommer, alle disse herlige søte smakene. Nå skal jeg sette meg ned og lese gjennom spørsmål fra spørsmålsrunden, og begynne med å svare på noen av de. Men det er bare å komme med spørsmål enda også, så skal jeg svare på alle så godt jeg kan. Ha en super mandagskveld alle ♥

2 kommentarer
    1. Jeg er blitt så glad i bloggen din, gledesspreding i hverdagen altså. Og oppskriftene du legger ut er herlige,
      håper du får en maks bra uke videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg