Urban Training

Så utrolig gøy denne tirsdagen har vært! Sammen med superherlige kollegaer fra 3T-Ranheim fikk jeg lede Kari Traa Urban Workout her i Trondheim, og byen fikk virkelig vist seg fra sin beste side. Med strålende sol og masse treningsglade jenter ble det ei helt super økt, og jeg storkoste meg! Selv om jeg ikke har så mange bilder av selve økta i dag kan jeg garantere at det kommer senere, for denne økta skal jeg gjennomføre flere ganger. Midt i hjertet av Trondheim og med alle mine favorittøvelser, da kan det ikke bli annet enn bra. Nå ligger jeg velfortjent i sofaen med et stort smil om munnen, for dette var gøy! 





Om noen har lyst til å være med meg på flere utetreninger kan dere bli med på Bootcamp på Ranheim 7.mai, arrangementet er gratis og åpent for alle. Mer info finner her, jeg gleder meg allerede!
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg