Trening = terapi

God kveld alle ♥ Tusen takk for fine kommentarer på det forrige innlegget mitt, det betyr så mye. Det går som nevnt helt fint med både meg og Ulrik,og de andre som var involvert. Vi sto stille når vi ble truffet bakfra og ble dyttet inn i bilen foran oss. En ekkel opplevelse som jeg gjerne skulle være foruten, men vi kom heldigvis fra det i fin form. I dag dro jeg ut en tur for den beste terapien jeg vet av, nemlig ei lita treningsøkt utendørs. Jeg kjørte først lett gjennom Urban Training økta jeg skal hai regi av Kari Traa på tirsdag, det kommer til å bli så gøy! Nå er det mulig å melde seg på, og det kan dere gjøre her. Jeg skal fortelle mer om den økten i morgen, men jeg orket ikke å ha med meg kameraet rundt i løypa i dag. Denne gangen handlet det mer om terapi og treningsglede for min del, for det er ingenting som får opp humøret som litt svetting ute. Etterpå tok jeg noen styrkeøvelser i slynge, og fikk virkelig trent hele kroppen godt. Med ettbeins knebøy, pushups, roing og kneetucks i slyngen fikk jeg trent de største muskelgruppene i kroppen. Nå har Green Week startet hos X-life, som er vårens svar på Black Friday. Det vil si at du kan kjøpe deg en slynge masse annet treningsutstyr og klær til en billig penge, og du finner hele utvalget her. (lenkene i innlegget er sponset)

Jakke (-30%) og tights (-40%) fra Kari Traa / slynge fra Abilica (-30%)




Jeg føler meg uendelig mye bedre i kveld enn jeg gjorde i går, og jeg er sikker på at det er på grunn av økta mi. Trening er virkelig terapi og medisin, og jeg er så glad for at jeg har den livsstilen jeg har og kan kjenne på de gode treningsfølelsene daglig. Håper de av dere som bor i Trondheim har lyst til å dele disse følelsene med meg, og blir med på Urban Training på tirsdag!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg