Ukens første

Ukens første styrkeøkt er i boks, og det føles jammen bra! Selv om jeg har trent en del ute var det utrolig godt å komme inn på senteret igjen også. Jeg fikk tips om en mageøvelse som virkelig brenner, og tok mye bedre enn jeg tenkte. Still deg opp mot veggen med beina mot en ball, og hold kroppen stak litt ut fra veggen. Trekk ballen inn mot magen, før du strekker beina opp igjen. Det blir altså litt som en kneetuck mot veggen, som samtidig krever mye styrke i skuldre. Virkelig en morsom øvelse!

Tights fra Röhnisch / t-skjorte fra Reebok (sponsede lenker)


Foten tåler fortsatt ikke så mye belastning, så jeg fortsetter med alle ettbeins-øvelsene mine. Denne varianten av glutebridge gjør at du må jobbe ekstra med stabiliteten, samtidig som det brenner i rumpa. Gjerne kjør 15-20 repetisjoner per bein. 

Nå sitter jeg her og gomler et par proteinbarer etter økta, og gjør meg klar for å jobbe resten av kvelden på byens beste senter!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg